Reklamace dovolené


Na dovolenou se často těšíte i několik týdnů dopředu. Jak si konečně odpočinete na místě, které jste si pečlivě vybrali a které v katalogu vypadá tak úžasně. Realita na místě vám ale může pokazit náladu hned na začátku. Namísto zaplaceného romantického výhledu na moře přes piniový háj se z pokoje díváte na silnici a rozestavěný hotel.

 

 

Usínání při šumění moře se také nekoná, jelikož vám pod okny celou noc hučí klimatizace. Zkrátka máte pocit, že jste dostali snad nejhorší pokoj v hotelu. V extrémním případě se může stát, že vámi vybraný hotel je přeobsazený a cestovní kancelář vás přesune do jiného hotelu – samozřejmě mnohem dál od pláže. Prvotnímu rozhořčení se asi nevyhnete, ale nevěšte hlavu. I v takové situaci se lze účinně bránit. Jak na to, vám poradí služba Rodinný právník od AXA Assistance.

 

Ozvěte se!
Důležité je ozvat se ihned, jakmile něco není v pořádku. Je třeba vyžadovat okamžitou nápravu nevyhovujícího stavu, a to primárně po organizátorovi zájezdu. Oslovte ve vší slušnosti delegáta cestovní kanceláře a vysvětlete mu podstatu problému. Cestovní kancelář odpovídá i za nesplnění povinností, které způsobili jiní dodavatelé služeb zájezdu. Pro vás je ale vždy partnerem cestovní kancelář a ta musí sama zajistit nápravu. V případě podstatných vad zájezdu a nemožnosti je odstranit můžete dokonce požadovat okamžitý návrat, a to na náklady cestovní kanceláře. V případě, že se vám cestovní kancelář zdráhá vyhovět, je vždy dobré mít na telefonu připraveného právního poradce ze služby typu Rodinný právník. Dokáže poradit volbu vhodného postupu.

 

TEXT: REDAKCE
FOTO: SHUTTERSTOCK


Komentáře

Napsat komentář